53,8kg!

Jag går faktiskt neråt! Woohooo. Imorse sa min pojkväns våg 53,8kg och nu när jag är hemma (har ätit en macka med ost, druckit en 2,25% cider och ätit lite godis) säger vågen 54,3 ungefär. Underbart!

Det är släktkalas ikväll eftersom min mamma fyller år på måndag, kommer nog rätt lindrigt undan ändå. Det blir förrätt (hoppar över den), varmrätt med lax, grönskaer och potatis. Till efterrätt ginos (frukt tillagad i ugn med riven vit choklad på och glass till. hoppar över glassen tror jag). Imorgon vill jag se fina siffror igen!

Föresten så var jag och boyfriend och shoppade lite idag. Det intressantase inköpet blev dessa...


Kändes lite lagom intressant att gå fram till den manliga kassören och betala.. min pojkvän ställde ju inte upp på det i varje fall. Nu ligger dessa i min troslåda. Lagom naughty..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0