54,1?

Ligger på runt 54,1kg. Eller, jag gjorde. Det var min "morgonvikt" idag. Nu har jag ingen aning..

Min ålandsresa var väldigt angenäm. Visst, det innehöll en del kalorier - men jag lyckades ju faktiskt gå ner ett klio! Och ångesten höll jag undan så gott det gick. På lördagskvällen tvingade jag dock in mig själv i duschen och spydde. Det var välbehövligt! I övrigt tyckte jag att jag höll mig någorlunda i schack. Vi såg på film, skräckis med titeln "the strangers". Faktiskt ganska så läsklig. Min kompis satt och höll på att få andnöd när vi såg den. Haha, det var lustigt!

Mm, idag är min första dag på väldigt länge utan cigaretter. Jag försöker återigen att göra ett seriöst försök att sluta, det enda som skulle kunna omkullkasta mina framsteg är ännu en emotionell katastrof. Vi hoppas att sådana uteblir och att jag kan fortsätta gå ner i vikt!

Puss.
Jag är godissugen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0