Andnöd

Jag och boyfriend låg i hans säng. Gjorde väl ingenting speciellt. Han höll om mig.
Jag fick en panikångest attack.
Det var nog en av de värsta hittills faktiskt. Jag kunde inte andas.
När jag försökte andas in snörpte det åt i halsen och jag fick ingen luft,
det kändes som om någon försökte strypa mitt hjärta.
Boyfriend, som utbildar sig till brandman och därför har grundläggande kunnighet i hantering av just sånt här, höll min hand och försökte få mig att andas normalt. Andas in, andas ut. Helt lugn. Jag förstår inte. Han borde tycka att jag är konstig, men han bara kysste mig och höll om mig när jag frågade sen när jag lugnat ner mig.
Men det här var en av de värsta sakerna jag varit med om. Jag har fortfarande svårt att andas och mina revben gör fruktansvärt ont. Men jag har i varje fall inte känslan av att någon stryper mitt hjärta längre..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad läskigt, det är nog all stress du går o bär på över din självbild och att du inte trivs med att bo hos dina föräldrar o så.

2009-04-29 @ 03:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0