Anorexi

Jag tror faktiskt att min gamla anorexi har vaknat till liv igen. Jag känner hunger, men jag vill inte ha mat. Jag ser mig själv i spegeln, jag ser bara fett. Jag fick godis av mamma i morse, god fin choklad från Åre Choklad, men jag vill verkligen inte äta den. Jag vill äta färska tomater och lite lite kyckling i resten av mitt liv, jag vill gå ner i vikt och vara smalast igen. Det var länge sen jag kände en längtan likt den här.

Nu ska jag först gå ner de hemska fem kilona som mina p-piller gjort att jag gått upp (byter sort nu) och sen ska jag gå ner minst fem kilo till. Det ska gå. Jag har gjort det förr.


Det enda som kan bli svårt är om mamma och pappa börjar gnälla igen, men jag vill ju vara smal, och om ett år är jag 18 och då har de inte längre någon direkt makt över mig. Så, det kommer att gå bra. Under ett år kan jag definitivt gå ner 10kg, nemas problemas.
http://passaicnews.files.wordpress.com/2008/12/weight-loss.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0