Boyfriend

Han är den enda som kan få mig att känna mig attraktiv. Helt galet.
Sen går jag i och för sig förbi en spegel och
inser att det bara var en felaktig känsla jag hade för en kort stund.

Men idag har det väl gått bättre än igår men inte helt bra. Ikväll blir det en laxerande och imorgon bara frukt fram till middagen. Kanske äter jag middag med boyfriend imorgon och då slipper jag i varje fall föräldrarnas granskande blickar, när ska de inse att jag är fet och ful och måste gå ner minst 9kg i vikt? Dumma föräldrar. Kanske lagar boyfriend middag åt mig imorgon.. det skulle vara jättemysigt faktiskt. Älskar honom.. över allt annat.

Totalt antal kalorier: 1400kcal (alldeles för mycket)
Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0