Bravo?

Efter en relativt trevlig helg, dock kanske några kalorier för mycket, har den här söndagen ballat ur totalt. Vaknade vid kvart i ett och gick ner och åt frukost med boyfriend, sen började mamma sitt vanliga kör. Fyfan. Jag blev arg, blev jätteledsen också, det resulterade i att boyfriend blev ledsen han med - hur tror ni det känns att sitta med den enda människan man verkligen älskar och se denne gråta för att han tror att jag är arg på honom. Hemskt är ordet du letar efter...

Nu sitter jag uppkopplad med min MacBook hemma hos boyfriend och skriver här, jag orkade inte vara hemma längre. Boyfriend sitter och skriver på sin skoluppgift och jag borde väl egentligen jobba lite på min kemiläxa.. men koncentrationen infinner sig inte. Jag är egentligen fortfarande arg på mamma, på hela min famlij faktiskt, men jag vill så gärna komma över det. Jag orkar inte ens vara arg längre.. fast jag kan inte sluta vara arg.

Föresten, jag har nu inte kräkts på två dagar. Jag tänker fortsätta så, idag tänker jag inte spy. Och inte imorgon heller. Jag har påsklov nästa vecka, det känns verkligen jätteskönt, för jag är sjukligt skoltrött. Nu ska jag nog försöka ta upp min kemi och plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0