Bruna ben

Jag vet inte om man kan kall den här dagen lyckad - ätit massor, spytt upp det mesta och ikväll vill boyfriend och våran gemensamma kompis F äta pizza hemma hos F. Det skulle i och för sig vara jättetrevligt men tänk om ångesten griper tag igen, så att jag är tvungen att försöka kräkas hemma hos F?

Det känns så jobbigt med skolan just nu, massa kemi, matematik, samhällskunskap och svenska som ska göras klart. Nästa vecka är det både kemi och matematikprov och det känns inte som om jag har koll på någon av ämnena. Usch. Jag vet inte hur jag ska hantera det här..

Jag vill sitta i en solstol med en fin drink med paraply i, med målade fina naglar, smala ben och brun hud. Just nu sitter jag på en träpall med ett glas vatten, nedbitna naglar med gammalt nagellack. Jag har feta ben och blek hud. Det är sverige i ett nötskal. Eller i alla fall mig i ett nötskal i sverige. Jag drömmer om utomlandsresor!

I sommar ska jag och famlijen till Grekland en vecka. Det blir underbart! Men jag måste se till att smalna av tills dess.. annars kommer jag att få det riktigt jobbigt.

Dagens vikt: 54,0-54,5kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0