Du och jag, vi tittat nog i olika speglar..


Idag har varit jobbig. Men jag vägde runt 55kg imorse också.. måste gå ner! Det som är skönt är att skolan börjar i morgon, så då behöver jag inte äta mer än frukost och middag. Då borde jag i varje fall gå ner lite.. Måste ner 5kg relativt snabbt nu, står inte ut med mig själv. Jobbigt när pojkvännen är på, han vill äta godis och se på film ikväll. Jag vet precis hur det kommer sluta för min del. Måtte det gå bra. Men jag har ingen kontroll, det är kontroll som är mitt problem. Jag hatar att vara jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch, jag avskyr påsken, allt godis, allt jäkla svullande och den totala oförmågan att bara stänga munnen. bleäh.

2009-04-13 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0