Förbjuden frukt

Nu sitter jag här och går emot en av mina regler. Jag äter efter klockan 20.00. Och det är tänkt att det ska stanna i min mage.. det är detta som strider mot min regel. Jag äter 1 äpple, 1 päron, några torkade aprikoser och lite russin skurna i bitar. Gott - kanske, men ändå ganska förbjudet.

Jag stod nere i butiken med mina vänner, kan tillägga att alla är av det manliga könet, och funderade. Skulle jag köpa lite godis som alla andra gjorde? Ville jag ens ha godis? Nej. Jag ville ha en cola zero och en cigg. Så fick det bli. Men som sagt, nu äter jag frukt..

Imorgon slipper jag frukosten, kanske tar en frukt och lite te om jag känner att jag behöver, annars na-da. Sen ska jag och min syster äta lunch tillsammans, får väl se till att det blir en sallad eller någonting annat "lätt". Känner ett desperat behov av att loosa just nu, jag är säker på att jag gått upp i vikt, men jag vågar inte kolla efter. Skam.

I övrigt måste jag inhandla grejer imorgon.. nya skor (mina nuvarande är så trasiga att det är mer hål än skor..), och sen några klänningar eller liknande. Klänningar är mer smickrande för min runda figur.. och om man är fet och inte kan gå ner i vikt så jävla snabbt så får man väl göra det bästa av situationen? Så.. klänningar och nya skor.

Känner för övrigt ett enormt behov av mer frukt.. och typ, sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0