Godmorgon

"Idag är första dagen i resten av ditt liv"

Jag är så extremt taggad. Har legat hela natten och funderat på vad jag egentligen vill, och det jag vill är att bli smal igen. Det räcker med att gå ner till 45kg. Det skulle nog vara bra att stanna där, eftersom om jag går ner mer än så kommer mina föräldrar antagligen lägga in mig igen - och det vill jag verkligen inte. Så, 45kg. Bmi 17,1. Det är helt okej.

Vad ska jag göra då? Jag ska äta som jag gjorde innan jag började bli mia.. Alltså:
Frukost: 1 ostmacka + ev frukt + vatten/te
Lunch: lite lite sallad + vatten
Mellanmål: frukt/sallad + vatten
Middag: lite av det som mamma serverar + vatten
Övrigt: vatten + te + ev frukt på kvällen

Inget mer, inget mindre. På lördagar får jag äta lite lite godis eller en liten skål glass. Bra. I början såhär kommer jag ta hjälp av Allévo Fiber+, eftersom jag tror att jag har töjt ut min magsäck ganska brutalt.
Idag blir det dock en lunch, eftersom jag måste äta hemma (mamma har förbjudit mig att äta någon annan stans), det blir en portion med tortellini och lite grönsaker.

Hurrni, vad tror ni om mitt upplägg? Ge mig en kommentar och berätta!
Utöver det jag kommer äta kommer jag dagligen promenera och samtidigt försöka klämma in lite träning på gym/aerobics med mera.

Kommentarer
Postat av: sindy16

Jag tycker att det ser bra ut! :) Försök bara få in en del proteiner, för mättnadskänslan och musklerna. Lycka till!

2009-04-08 @ 10:29:05
URL: http://so-not-perfect.bloggagratis.se/
Postat av: hannah

vad är allevo fiber? :)

2009-04-13 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0