HAHA! In your face.

Jag har faktiskt gått ner ett klio under helgen! Woohoooooo för mig liksom. Väger nu mellan 53,9-54,3kg. HAHA! Och anonym som säger att det inte hjälper att hoppa över måltider! HAHAHAHAHAHAHAHAHA. Okej, jag är faktiskt jätteglad.

Idag har jag hittills ätit frukost (1,5 rostade brödskivor med sammanlagt 5 tunna skivor ost och en espresso) och torkad frukt (ananas och jordgubbar). Sen har jag druckit 6dl cola zero och drygt 1 liter vatten. Bravo för mig. Nu känner jag att jag är tillbaka igen. Dags att gå ner de 4 kilona till 50-sträcket och sen några kilo till. Men 50 är som sagt mitt första mål och om jag kämpar på kan jag nog nå det inom några veckor.

Mamma är bortrest några dagar. Bara jag, pappa och syster. Pappa lagar mat. Tur att mamma planerat åt honom, annars skulle det säkert bli hämtpizza varje middag.. Ikväll blir det pasta med kyckling och fetaostsås. Ganska gott och relativt ångestfritt eftersom 1, det är massa tomat till 2, min pojkvän kommer hem vid middagstid och då får jag träffa honom för första gången sen i torsdags!

Jag har föresten satt upp små belöningar för mina viktmål...
Belöningar
53kg - hårfärgning på salong
50kg - fotbehandling
47kg - smycke/piercing
45kg - tatuering/nya höga assnygga skor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skrattar bäst som skrattar sist...

2009-04-19 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0