Matdagbok

Frukost: kom upp igen = 100kcal
Lunch: 1 stor kopp svart kaffe = 5kcal
Middag: spagetti och bacon + salt peppar, 1/2 avokado och några coctailtomater = 300kcal
Fail: 200g choklad = 1000kcal
Totalt: 1405kcal
minus ca 3h långsam promenad = 300kcal = totalt 1105kcal

Såg den värsta filmen någonsin idag med boyfriend. "Feed". Den var så vidrig - handlar alltså om personer som gillar att mata sina kvinnor (i detta fall tills de dör). Hemskt. Helt ärligt så fick den mig att inse att jag måste börja gå ner i vikt igen. Någonting slog om i mitt huvud, jag är inte vacker och jag kommer aldrig bli det om jag inte går ner i vikt igen. Mitt psyke ställde om sig helt och plötsligt vill jag inte ha mat, jag vill svälta tills jag väger 45kg igen. 9kg. Jag vet att det går, allt handlar bara om att faktiskt kämpa tills det inte går längre. Och då fortsätter man lite till. Det är dags, jag är på något sätt beredd nu, på ett sätt som jag tidigare inte varit. Jag har inte haft den här motivationen sedan innan jul förr förra året. Det är en underbar känsla.

Jag ska sväva mot himmelen               
Lämnar inga fotspår ens i sand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0