Mensvärk

Jag har en fruktansvärd mensvärk! Det är verkligen helt sjukt.. kan det vara så att jag har en sån där cysta? Det har jag i varje fall hört att man kan ha och att det kan göra fruktansvärt ont. Jag har så ont att det känns som om jag ska svimma... HEMSKT är ordet vi letar efter här.

Intag idag
frukost som kom upp igen (kanske 200kcal)
några få bitar kyckling (50kcal)
lite godis (150-200kcal)
8 bitar sushi (300kcal)
Totalt: avrundar upp till 850kcal

Nu ska jag iväg ut igen. Kanske träffa några kompisar, kanske supa om det var någon som kunde fixa sånt åt oss. Annars röka och försöka undvika godis och sånna grejer liksom. Blä. Röka röka Camel Blue. Shit.. det är inte bra med allt gift - kom ihåg det.

P.s Jag är fruktansvärt fet idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0