Rom och cola

Igår då, jag och boyfriend träffade massa härliga vänner och tände en eld och sen drack vi rom och cola. Det var gott och jag blev full som en kastrull som vanligt. Men det blev boyfriend också.. Och idag då, jag är bara ytterst lite bakfull faktiskt. Det är ju helt underbart! Men till frukost var jag tvungen att äta ost, min kropp krävde ost, så jag gav den ost. Och en skiva rostbröd samt några skivor tomat. Gottigott. Nu blir det lunch här hemma i huset, pankakor. Jag steker så jag kan steka lite mindre sådana till mig och lite större till alla andra. Har ätit några oliver också, min vätskeblans säger att den vill ha salt.

Ikväll är vi bortbjudna på middag, men då lär jag komma lindrigt undan. Jag kan ju inte hetsa om vi är bortbjudna och det är lättare att äta mindre om man har ögon på sig - tycker jag.
Nä, nu måste jag steka pankakor.. tyvärr. Men jag ska inte äta mycket, ana är på min sida idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0