Sex

Min pojkvän måste vara störd. Han finner inte mig frånstötande eller äckligt fet, han tycker att jag är vacker och attraktiv. Efterbliven? Jag älskar honom, men jag förstår inte hur han kan älska mig. Antar att jag har enorm tur..
Är för övrigt galet kåt, mina p-piller gör såhär med mig. Någon annan som upplever den "bieffekten"?

Imorgon tar jag lite sådär spontant ledigt från skolan och är hemma med ovan nämnda boyfriend. Han har lov den här veckan och jag vill gärna ha i alla fall en dag tillsammans med honom. Bara honom. Och juste, gissa om jag vill ha sex imorgon? Haha.

Föresten så hoppar min vikt lite ofrivilligt runt upp och ner.. vet inte riktigt vad jag ska tro. Men på fredag måste jag gå och väga mig hos skolsyster tyvärr. Vilket otroligt straff för ingenting. Vågen kommer ju visa massa mycket ju!
Usch. Nu måste jag hämta bubbelvatten!

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0