Skärtorsdag

Det är väl skärtorsdag idag? Jag har ingen koll tyvärr.. Men vad jag däremot vet är att jag ska supa ikväll. Det var faktiskt riktigt länge sen för min del. Haha. Skönt att få komma iväg ut och träffa lite människor och dricka lite - släppa alla jobbiga tankar.

Åt nyss frukost i sällskap av min pappa, 1 tärnat äpple med lite lite fullkornslight START flingor och light soyamjölk. Gött. Ska bara hålla mig road två-tre timmar och sen drar jag iväg och köper alkohol till ikväll med min pojkvän. Mycket bra.

Kommentarer
Postat av: -Moi

ja det är skärtorsdagen idag, höhö.

Svar: ugh mina minipiller gör mig så himla sugen på att ääääta. äckligt värre.

jag saknar att prata med dig i alla fall <3

2009-04-09 @ 17:20:45
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0