Tre hektogram

Sedan igår morse har jag gått ner 3hg. Bättre än ingenting och om jag kan fortsätta neråt med 0,3kg varje dag så kommer jag väga 45kg om ungefär 35 dagar. Det skulle vara underbart! Men nu vet jag att kroppen inte kommer vilja gå ner så varje dag och jag vet också att jag kommer att faila någon gång och då gå upp igen. Men ner till 50 borde inte vara några problem, jag får tänka "ett steg i taget". 50kg skulle jag ju kunna väga om ca 16 dagar om jag skulle loosa i den här takten.. tyvärr är inte heller det troligt med tanke på att det finns så jävla mycket påskgodis dels i min ägo och dels runt om i huset.
Kämpa på!

Jag måste se till att dricka mer. Idag har jag uppenbarligen druckit för lite.. jag är törstig som en gnu mitt i öknen. VATTEN.

Imorgon vill jag se mer minus,
mer än idag.
Jag vill vara smal igen,
det är allt just nu. Smal.


Uppdatering. 20.12
Jag har vräkt i mig ett helt påskägg med Dumle-kolor. Gissa om jag kommer ha gått upp 10kg imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0