Duktig flicka!

Dagens intag
Frukost: 1 äpple + soyayoghurt (jordgubbssmak, jätteäcklig, vill ha laktosfri vanilj!!) + hemmagjord müsli + torkad frukt
Lunch: choklad... + vatten
Middag: melon och chêvresallad + lamm och tillbehör (och potatis...) gäster nu igen, massa mat + cider 2,25%
Övrigt: 2 sugarfree powerking

Morgonvikten var lägre än på länge idag. Jag vill sluta gå ner i vikt, men nu är det som att jag inte kan. Jag slutade kräkas och nu går jag ner i vikt... Ligger på dryga 53,5 nu. Och antagligen kommer jag att rasa ner i vikt när skolan börjar. Det är för enkelt det här, jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Nu mera äter jag godis varje dag (jättedåligt, jag vet!) men det verkar inte sätta sig på mig. Jag tappar runt 0,1kg varje dag. Ungefär. Och tränar gör jag inte.

Ikväll ska jag och vännerna kanske gå på bio, vi vet dock inte vilken. Eller vi kan inte komma överens, Public enemies eller Bruno. Hmmm. I-lands problem!

Igår fick jag frågan om jag och min boyfriend är lyckliga tillsammans. Hon som frågade var min föredetta bästa kompis (och hans ex). Vi är kompisar igen nu, men inte lika nära varandra. Hur som helst, hur svarar man på en sån fråga? Jag sa bara som det var - att jag älskar honom och att vi är lyckliga ihop.
Vi har börjat kolla på lägenheter. Funderar på att flytta till Uppsala tillsammans när jag gått ut skolan.

Kommentarer
Postat av: otto

Jag tappade också vikt i början, kunde äta som en man utan att det rörde sig uppåt, men sedan började jag med näringsdryck och poff! ;p



Fortsätt kämpa och ge aldrig ALDRIG upp hur jobbigt det än känns. Kan jag, kan du! :) <3

2009-08-03 @ 20:29:53
URL: http://oottoo.bloggagratis.se
Postat av: illusion

Alltså, visst är sojayoghurt med jordgubbssmak sjukt äckligt? Tror det är något av det värsta jag någonsin smakat...

2009-08-03 @ 22:14:54
URL: http://lemonstars.blogg.se/
Postat av: Sessie

Åhh vad skönt att ni ser framåt=)



2009-08-04 @ 01:11:05
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Anonym

vill du sluta gå ner i vikt? det är ju jättebra! :)

2009-08-04 @ 17:18:40
Postat av: Micka

Konstigt det där hur man går ner när man slutar kräkas. Jag tror man överskattar sin förmåga att få upp alla kalorier vid hets. Skönt att du ser framåt ja :)

2009-08-05 @ 09:37:11
URL: http://beautyline.blogg.se/
Postat av: S

Vilken av filmerna såg ni då? :D

2009-08-05 @ 17:21:13
URL: http://littleblackdresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0