Lite mindre influensig

Yes. Men inte helt frisk.
Har varit konstant hög på ipren de senaste dagarna, legat i soffan, haft ont i hela kroppen och ätit och druckit massor. Känns det som.. Hur som helst, min kropp är koko! Mår egentligen inte alls bra men vill så desperat tillbaka till skolan. Idag var första dagen med riktiga lektioner - och jag har chil schema - men jag skulle inte kunna orka med det.

Om man måste vara hög på ipren för att orka röra sig så ska man nog inte vara i skolan.
Men min boyfriend kom förbi nu i eftermiddag, vi hade underbart dusch-sex, sen blev han tvungen att gå. Borde man känna sig utnyttjad? Det gör jag inte. Innan vi hoppade in i duschen tog han med mig ut i solen - för första gången på flera dagar - och pratade om livet. Om hur mycket han hade saknat mig under den dagen (igår) då jag var tvungen att vara hemma i karantän.

Jag är hungrig.. vad i hela friden är det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0