Matdagbok: Lördag

Frukost: 1 banan + 1 nektarin + te
Lunch: -
Middag: vi har gäster och det blir kött + klyftpotatis + sallad + efterrätt och säkert någon liten "snitt" innan maten. Och dricka förstås
Övrigt: Marabouchoklad (min drog?)

Dagens eftermiddagsvikt: 53,8kg

Gästerna kommer snart.
Träffade en gammal vän idag. Vi har inte setts på hela sommaren och jag har saknat henne. Vi köpte en 200g chokladkaka och delade på den (jag åt mest..) och rökte. Hon drack cola... original. Jag kan inte dricka den, det tar emot något helt sjukt. Tog en liten liten klunk efter påtryckning från min vän. Höll på att kräkas.

Jag vet inte vad jag ska säga. Egentligen vill jag inte gå ner i vikt, men jag vill det. Så jag gör väl det. Eller i alla fall lite, långsamt. Vägrar väga 55kg. Vill gå ner till 50 bara, det är min dröm. Mitt mål. Men jag vet att det gör mig sjuk. Jag har i alla fall slutat kräkas nu. Det är så skönt!

Kommentarer
Postat av: Sessie

Det är toppen bra att du inte kräkts.. Hejaheja..



kram sessie

www.metrobloggen.se/anorexiasize

2009-08-02 @ 11:02:24
URL: http://www,metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Linn

Det är stort att sluta kräkas. Grattis!



Det där med vikten fattar jag inte. Kan du inte bara se till att må bra och skita i vikten?



Om du skulle svälta dig ned till tex 50 kg så är det bara början på en ny ana-period. Om du skulle nå ett mål så dyker nästa mål upp osv.



Mitt tips: Skit i vikten!!

2009-08-02 @ 12:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0