Maten

Frukost: 1 banan + vaniljyoghurt + mûsli
Lunch: 2 nystan tagliatelle + c-vitaminbrus
Middag: ska äta lax med tillbehör
Övrigt: lite godis

Ska nu iväg med mamma till shoppingcentrum för att inhandla lite grejer jag behöver till min fältkurs. Sen ska jag övningsköra efter middagen, om jag orkar vill säga. Jag är så fruktansvärt orkeslös nu för tiden, var tvungen att få i mig lite snabb energi och åt några bitar godis nu på eftermiddagen. Hade jag inte gjort det hade jag nog inte orkat släpa mig till datorn och skriva det här inlägget - och det vore ju fruktansvärt tråkigt, tycker ni inte?

Kommentarer
Postat av: Linn

Tänkte på en grej i förra inlägget. Du och din kille verkar ganska kära i varandra. Jag tänkte så här. Är det dig eller din vikt han är kär i? Din vikt har ju ändrats med tiden. Jag tror det är dig han är kär i och vill att du ska må bra. Tror du inte?

2009-08-04 @ 16:31:33
Postat av: Sessie

Hmm, du borde inte köra bil om du är orkeslös, det kan sluta illa.. Tänk på alla andra med trafikanter..

2009-08-05 @ 00:58:32
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

JAG SAKNAR DIG!!!

2009-08-05 @ 02:14:08
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0