Eftersom jag inte har tid med någonting längre - här kommer matdagbok och intressanta tankar från Cocopop!

Det känns som om jag försöker ta död på mig själv.

Dagens intag

2 nektariner
1 banan
kladdkaka (inte lite heller, typ minst en halv sats)
4 rader Marabou Degistive-choklad
fisksoppa (middag) med vitlöksbröd (tre "bitar")

Jag äter så otroligt nyttigt nu på sommarlovet.
Bara för att jag nu kan äta fast föda så rockar jag loss med choklad. Det är konstigt, jag blir inte hungrig - jag blir chokladsugen! Och jag kan faktiskt stå emot allt... utom frestelser.

För övrigt har jag idag bastat med boyfriend och sen spelar Halo.
Och boyfriends våg sa att jag gått upp i vikt imorse, fast det kan vara för att jag inte gjort "nummer 2" på några dagar. Hoppas det reder ut sig. Jag har hållit en så fint stadig vikt nu ett tag ju! Helvete.

Funderar på att gå ut och röka lite, bara för att få mig själv att inte äta mer nu i min ensamhet. Då äter jag alltid för mycket! Usch.

Men, en positiv sak! Jag ska i väg på en "fältkurs" med skolan i augusti, innan skolan börjar igen (AHHHH jag börjar tvåan!), och då kommer vi vara borta i fem dagar och jag kommer röra på mig dagarna i ända och ingen har koll på intaget! MOHAHAHAHAHAHA. Oj, förlåt, min sjuka hjärna tog över.

Kommentarer
Postat av: Linn

Men varför har du inte ätit på hela dagen? Det är ju helt fel. Varför äter du inte bara normalt som typ 99,9% av alla gör?

2009-07-28 @ 23:05:30
Postat av: Anonym

Det var ju inte så mycket.. kram

2009-07-28 @ 23:39:37
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite om greklands-resan? :)

2009-07-29 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0