Grekland

Tänkte, på "allmän begäran", berätta lite om min resa till grekland. Höhö.

Vi var borta en vecka på en liten ö som heter Lesbos, men som kallas Mytilini av lokalbefolkningen. Vi, alltså jag och min familj, som inte i vanliga fall kommer speceillt bra överens fick hålla sams i ett litet hotelrum en hel vecka. Med mig, och alla mina humörsvängningar och problem..

Det var en jättefin liten ö och orten vi bodde på.. ahhhhh!
Men som alltid är det moln på min perfekta himmel. Jag kunde inte sluta tänka på hur mycket (och vad) jag åt. Under hela veckan skrev jag ner allt jag stoppade i mig. Och visst, det ger en känsla av kontroll, men jag vet inte hur bra det är. Äh, vem försöker jag lura? Jag gick ner ett kilo på en vecka och då åt jag ändå alla mål om dagen, och utöver det massa glass! Jag klagar då inte.

Jag tycker dock att det är mycket svårare att ha den där sortens kontroll på hemmaplan, jag är mindre diciplinerad här(?).

Men jag tyckte att resan var jättehärlig. Som en mystiska varelse jag är tyckte jag att det var underbart att sakna min boyfriend så otroligt under en hel vecka. När jag kom hem hade vi det bästa sexet jag någonsin varit med om.. så att åka bort en vecka till en avlägsen ö är någonting att rekomendera. Jag saknade honom hela tiden, det var härligt och hemskt och jag fick till och med övertala min pappa att låna mig sin mobil så att jag kunde ringa hem till honom i fem minuter. Behövde verkligen höra hans röst...

(Snurrigt inlägg, jag har druckit några coktails ikväll)

Mm.. och jag blev brun. Och fick enligt min boyfriend "sexiga bikinilinjer och smalare lår".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0