Hemma hos Boyfriend

Ligger i Boyfriends sköna stora säng och myser. Min dator fick följa med hem till honom redan igår och nu har vi till och med fixat ett konto till honom så att han ska slippa gå in på mitt hela tiden - det är faktiskt irriterande, man kan inte ha kvar vissa hemsidor i min historik eftersom han kanske då skulle hitta min blogg eller så. Kan inte riskera det.

Tack för era svar föresten, jag har nu bestämt mig.
Jag kommer inte berätta för alla att jag har ätstörningar fortfarande, men jag kommer att berätta för min pojke att jag vill gå ner i vikt igen.

Som jag skrev tidigare vill jag nå 45kg. Men helt ärligt nöjer jag mig med 47 eller där ikring...
Satsar på att gå ner ungefär ett kilo undervistelsen i Grekland (åker på torsdag eftermiddag och är borta en vecka).

Och hurni, jag behöver tips - vad är era bästa tips på vardagsmotion?
Jag orkar inte släpa mig till gymmet under sommaren, det tar för lång tid att åka dit, så vardagsmotion är väl en underbar lösning? I Grekland blir det mycket simmande och ännu mer strandtennis och promenader i staden!

Kommentarer
Postat av: Dolittle

Tänkte på en grej...



De flesta som gett dig råd för om du ska berätta eller inte är också mycket sjuka.



Hur bra är det för en mördare att fråga en annan mördare om man ska sticka in kniven?



Om du fattat ditt beslut på "goda råd" så bör du tänka en gång till. Om du fattat det på något som finns inne i ditt eget huvud, så vet du att du har en bit kvar till att du kan tillfriskna.

2009-07-07 @ 23:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0