Kan inte äta

Tack för alla kommentarer!
Jag hoppas också att det är magkatarr, inte gallsten, men jag kommer få en tid med ultraljud om några veckor bara för att kolla lite. Det har hur som helst inte hjälpt att jag har kräkts tidigare, konstigt bara att det onda börjar typ tre veckor efter att jag slutat kräkas?

Jag kan fortfarande inte äta. Det gör för ont.
Idag har jag fått i mig två koppar buljong och nästan en hel kopp välling. Måste äta känner jag, jag orkar ingenting just nu. Kan bara ligga och titta på serier, orkar inte läsa böcker ens. Att skiva inlägg här i bloggen är till och med jobbigt.

Jag vill att boyfriend ska komma hit, vill ha honom här - orkar inte vara ensam.

Nu ska jag se Big Bang Theory och vänta på att boyfriend ska ringa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0