Repa

Jag börjar repa mig, men fast föda gör fruktansvärt ont att äta - i alla fall den lilla klick skagenröra jag försökte äta ikväll. Det får bli flytande föda för mig, i alla fall tills imorgon kväll för då ska jag försöka med ungsgrillad kyckling och kokat ris. Skonsamt för magen, får se om det går ner.

Har under min sjukdomsperiod gått ner ytterligare ett kilo, ligger på 53,3 nu. Dock förväntar jag mig att detta bara är förlust av vatten och att jag kommer gå upp ett kilo så snart jag äter fast föda igen. Vi får se.
Testade att äta glass idag, Ben & Jerry. Det gick förvånandsvärt bra, men jag vågar inte försöka mig på någonting liknande igen på ett tag tror jag. Vill inte stressa min mage.

Godnatt nu, jag och min förstörda mage måste sova.

Kommentarer
Postat av: Sessie

Bra att du fått i dej något iallafall. Kram

2009-07-25 @ 00:16:44
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Ano

Bra att du börjar bli frisk <3

vilken ben o jerry testade du?

2009-07-25 @ 23:33:32
URL: http://anoslashlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förändrades ditt liv mkt genom att du började i gymnasiet? Ändrades din ätstörning på något sätt? Är det någon som har kommit på dig utan att du har berättat för dem om din ÄS?

Hur vart det med kompisar? Fick du nya? flera? Eller är det bara så att man umgås med dom i skolan men inte på fritiden`?

Krya på dig!

2009-07-26 @ 17:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0