Svar och mat

Anonyms fråga
"Förändrades ditt liv mkt genom att du började i gymnasiet? Ändrades din ätstörning på något sätt? Är det någon som har kommit på dig utan att du har berättat för dem om din ÄS?
Hur vart det med kompisar? Fick du nya? flera? Eller är det bara så att man umgås med dom i skolan men inte på fritiden`?
Krya på dig!"

Cocopops svar
Mitt liv förändrades förstås i och med att jag började gymnasiet. Jag fick för det första längre till skolan, hahahaha. Men den största förändringen var nog ändå att jag skaffade pojkvän. Sedan han kom in i mitt liv (i oktober-november förra året) har allt blivit mycket ljusare och jag ser faktiskt en anledning till att fortsätta leva.
Jag vet faktiskt inte om någon har "kommit på" min ätstörning utan att jag sagt något. Till de flesta säger jag att jag har haft en ätstörning, men att det inte längre är ett problem. Jag är ju normalviktig så de är ingen som ställer direkta frågor om det.
Kompisar fick jag i gymnasiet, tyvärr bara en som jag ungås med på fritiden. Jag går naturprogrammet men är inte som de flesta andra naturare, många säger att jag skulle passa mycket bättre på media, så därför klickar jag inte med så många andra än just henne.

Anos fråga
"Bra att du börjar bli frisk <3
vilken ben o jerry testade du?"

Cocopops svar

Tack så mycket! Det är jätteskönt att inte ha ont i magen hela tiden och att slippa ligga hemma och titta på film hela tiden bara för att man inte orkar någonting annat. Idag var jag ute med pojkvännen o kompisar och sen färgade vi mitt hår. Älska umgänge!
Jag testade Phish food, dock är det inte första gången jag äter denna delikata glass! Har faktiskt testat nästan alla Ben & Jerrys smaker.


Har som jag förutspådde gått upp ett kilo nu, ligger stadigt på 54,0 (eller egentligen 53,9 - men vem bryr sig? Vågen har säkert ändå fel). Har inte spytt på väldigt väldigt länge nu, det är så skönt att slippa det! Det är nog snart en månad sedan - kommer aldrig börja med det igen, det är ett hemskt sätt att ha hand om för många kalorier. Plus att man faktiskt inte går ner i vikt av det. Eller jag gör inte det i alla fall.

Dagens intag
Frukost: 2 kokade ägg + 4 små aprikoser + vatten
Lunch: vatten
Fika med pojkvännens familj: 1 bit kaka + 1 glas saft + 4 småkakor
Middag: mamma gör god god god kycklingsallad
Övrigt: 2 rader Marabouchoklad + några små gelé godisar

Kommentarer
Postat av: Sessie

Skönt att du är piggare=)

2009-07-26 @ 23:01:09
URL: http://www.metrobloggen.se/anorexiasize
Postat av: Yumi

hej, om du följde min blogg innan så ville jag bara meddela att jag har en ny!

2009-07-27 @ 15:30:13
URL: http://inspirasian.blogg.se/
Postat av: Micka

ägg är det bästa :)

2009-07-28 @ 19:14:12
URL: http://beautyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0