Vaken i trettiosex timmar

Jag satsar på att vara vaken ungefär tills i alla fall 23.00 ikväll. Då har jag varit vaken i trettiosex timmar. Okej, jag erkänner en liten liten "paus" i boyfriends säng där - men det räknas inte om jag dårå är uppe tills 01.00 för då har jag varit vaken i trettiosex timmar. Snurrig i bollen av för lite sömn.

Dagens intag
Frukost: Ceasarsallad med kyckling och dressing + Red Bull light = ca 550kcal
Övrigt: två rader marabou mjölkchoklad (från 200g chokladkaka) + hemmabakade kakor + lightläsk
Blir middag ikväll också, det som mamma serverar

Har insett hur äckligt fet jag är nu, efter att en gammal vän som jag mötte ute här om dagen faktiskt frågade "Har du gått upp i vikt?" och sen när jag svarat ja "Var det meningen?". Jag var gravt underviktig förut, nu är jag vad folk kallar normal - men jag trivs inte i min kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0