Bite me hard

"Vem har tagit kakorna? Det är du, din äckliga bulimiker. Fyfan, du får mig att må illa. Du får inte göra såhär, förstår du inte att det inte är din mat att ta? Bara för att den finns i huset så betyder det inte att den är din. Efterbliven, det är vad du är, du verkar ju inte fatta att jag menar allvar! Du får aldrig mer äta mat här och kräkas. Aldrig. Fattar du det nu?"
- Mamma

Bra. Jag är en äcklig bulimiker. Bra.
Då ska jag aldrig mer kräkas upp din mat.
Den heliga maten.
Som finns här i huset, mitt hem?
Men den är inte min. Aldrig.
Det ska aldrig hända igen.
Aldrig.

Nu slutar jag äta.
Äta.
För dåligt med sig.
Alltid.

Kommentarer
Postat av: illusion

Hur korkad är man egentligen om man säger till bulimiker att man inte får lov att äta och spy? Jovisst, man kan ju TVINGA någon att bli frisk helt plötsligt...

2009-03-30 @ 19:39:29
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/
Postat av: Anonym

nää, sa hon sådär!!!! vad taskigt! jag hade slutat äta och skurit sönder mig helt, snälla lyssna inte på henne, var med boyfriend och ta hand om varandra!!!

2009-03-30 @ 20:18:21
Postat av: nelmo

skit i vad hon söger, lättare sagt än gjort i know, men hon verkar ju inte veta ett skit (nu vill jag inte tala illa om henne eller så)

Du klarar av att bli av med bulimi! du klarar det, du är stark <3

2009-03-31 @ 00:36:18
URL: http://nelmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0