Boyfriend

Nu har det helt plötsligt skett en förändring i mitt liv. Boyfriend. Han har erbjudit sig att stötta mig i diverse förändringar i mitt liv som ska genomföras. Allt för att jag ska försöka börja må så bra som möjligt igen.. Så han är verkligen ljuset i min tillvaro. Helt sjukt, vi har varit tillsammans sedan den 18 November och det känns som om det var nyss. I och för sig har vi varit typ tillsammans sedan oktober men i alla fall, vi räknar "officiella månader" här vettu.

Jag har i varje fall utarbetat en plan, jag och boyfriend typ. Han ska stötta mig! Wooho.
Det känns faktiskt lite lättare då.

1. Jag ska sluta röka.
2. Jag ska sluta äta godis.
3. Jag ska fokusera mer på skolan.
4. Jag ska börja träna mer regelbundet igen,
    och också sluta bita på nagelbanden.

Sluta röka gör jag nu. Med omedelbar verkan. NU.
Sockret börjar jag med imorgon, och skolan också - jag ska gå på alla lektioner resten av veckan. Träningen börjar jag med first thing in the morning, har sovmorgon så då kör jag ett pass yoga i vardagsrummet innan jag drar till skolans första lektion vid 10.30. Det känns så bra att ha en plan, en plan som jag inte är liksom ensam om att ha tagit del av. Underbara pojke.

Föresten, vi beteer oss som ett gammalt par pensionerer typ. Idag, i och för sig efter att ha haft våldsamt sex lite överallt här i huset, så somnade vi! Sen sov vi som små barn i två timmar tills hans mobil ringde och hans pappa ville någonting i stil med att han skulle ta sig till centrum och äta middag. Två timmars tupplur på eftermiddagen. Myspys. Jag skyller på en osedvanlig avslappning efter sexet.. och sexet was goood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0