Chokladsug och andra förtretligheter

Jag väger väl ungefär som förut, har skött maten ganska bra.. kunde naturligtvis varit bättre men mamma vägrade låta mig äta borta något mer den här helgen. Och imorgon börjar skolan, det är skönt, för då kan jag skippa lunchen så gott det går. Klart att det blir lite kämpigt, jag går från 8.20 till 16.00 nästan varje dag. Det blir koffeintabletter!

Sitter här, har ätit middag nyss, jag har världens chokladsug och tror att jag ska dö. När som helst.
Jag kanske ger efter sen och äter lite choklad, hoppas det inte går till överdrift bara!

Kommentarer
Postat av: Friends

Vad är det för något jävla snack om chokladsug? Hur kan du få det om du äter normala portioner?



Tror du att hoppa över lunchen minskar chokladsuget? Är inte det ganska korkat att tro så?



Mycker frågor blev det, men det du skriver hänger inte ihop. Måste det vara så förbannat svårt. Ät mat och mellanmål som du ska så slipper du ju chokladsuget och då är ju allt klart, eller har jag missat något?

2009-03-01 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0