Cigg, kaffe och läxor

Hur mycket förbränner man på 1h Friskis och Svettis gympapass? På ett ungefär alltså.

Imorgon är en lång skoldag med massa pluggande på eftermiddagen, jag kommer inte ha något liv. Men det blir kaffe och cigg som får hålla mig flytande imorgon, ska åka och köpa cigg efter skolan och kaffe - ja, det blir många koppar svart kaffe (alternativt burkar cola light). Jag har föresten ätit massa saltade nötter ikväll, mår illa. Men nu har jag borstat tänderna och ska snart sjunka ner i min mjuka säng. Sköööööönt. Jag sover verkligen alldeles för lite, kanske 4h om natten.. det är inte bra för vikten eller välmåendet.

Undrar lite vad jag ska ta till frukost imorgon, vill ha någonting jag står mig på men som inte innehåller så mycket kcal. Och som går fort att laga till. Blir nog antingen en skål lättfil med frukt eller ett ägg på en knäckemacka. Båda de frukostarna borde hamna runt 120kcal. Det är helt okej.

Kommentarer
Postat av: blåbäret

Jag skulle chansa på att man förbränner omkring 300-400kcal, det räknar jag med iaf. Eftersom ungefär 20 min är styrka och typ 30 min är kondition och styrkan förbränner ju inte så värst mycket precis.

2009-03-10 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0