Dag 1

Började dagen bra, sedan blev det svårare.
Jag blev tvungen att gå hem från skolan, jag bröt ihop inne på toaletten. Grät i 20 minuter. Tog mig sedan samman nog för att gå ut och säga till några att jag mådde hemskt. På vägen hem gick jag förbi Vivo. 100g vit choklad, 200g godis, 200g marsipan. Äta. Fyra skivor bröd. Ost. Kex. Kräkas. Det mesta kom upp, men jag känner mig skabbig.

Jag mår inte bra. Då hetsäter jag, och sen spyr jag. Då mår jag sämre. Då hetsäter jag och så spyr jag lite till. Underbar ont spiral. Men den ska brytas. Jag antar att jag helt enkelt måste sätta upp klara regler för hur jag ska äta och sen verkligen inte gå ifrån dem. Struktur ger väl resultat?

Imorgon är jag ledig från skolan, studiedag. Tack och lov för det. Måste se till att få mina pengar från mamma så att jag kan gå och köpa cigg. Måste-ha-cigg-imorgon-annars-kreverar-jag-och-hetsäter. Sant, så sant.


Matschema
F: 1 äpple 65kcal + 1 knäckebröd 31kcal + 1 skiva skinka 15kcal = 111kcal = 115kcal
L: Sallad med tomat, gurka, morot + ev majs/ärtor/bönor 200kcal + 1 äpple 65kcal = 265kcal = 270kcal
M: Det mamma lagar = ca 450kcal
Ö: ev 2 äpplen à 65kcal = 130kcal
Totalt: 965kcal
(detta är ett underskott på ca 600-700kcal per dag, ger ett kilos viktnedgång på 10-12 dagar)

Träna
 2-3ggr i veckan, beroende på skolarbete

Viktmål
50kg innan 1/5
(minus 4kg, alltså minus 0,13kg i genomsnitt per dag)

What doesn't kill you only makes you stronger

Kommentarer
Postat av: Veronica

Om det är nån tröst så går det och helvete för mig med :( Vi kan skjuta på vår tävling nån vecka el två om du vill? Jag vill ha vår!!! Ett bra tips ang hetsätning är att ha något i väskan som du tillåter dig att äta av. Tex rostade solrosfrön, typ de ofetaste nötterna som finns, som jag inte minns vad dom heter nu :/ Äpplechips som du kan göra själv i ugn. Det kan hindra dig från att köpa saker som choklad och väldigt kaloririka saker. Försöka hitta en plan. Kram!

2009-04-01 @ 07:14:19
URL: http://hundrafemtiocentimeter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0