Det är svårt när det är svårt

Det går faktiskt ganska bra för mig, fast igår kväll var väl något av en fail. (borttaget)

Jag tänkte egentligen väga mig idag, ville se om jag hade gått ner något ynka kilo. Men nu är jag ganska säker på att jag istället gått upp 100kg. Vi får se, ska kolla mig i spegeln och kanske ta lite mått istället. Det ger mindre ångest, för om jag väger mig är det ju maginnehåll och grejer.

Helg nu då, idag ska jag iväg och köpa baggyjeans. Det kommer antagligen bara resultera i att jag måste äta lunch. Helvete.. Och middag blir det ju ikväll, för jag lovade mamma att äta hemma. Men på söndag blir det väl antagligen en kombinerad frukost/lunch och då är det i varje fall ett mål mindre. Bravo.

Nästa vecka vill jag verkligen komma igång med träningen ordentligt, men skolan sätter verkligen käppar i hjulen.. fast på torsdag kväll blir det troligen ett aerobics-pass och på tisdag/onsdag ska jag försöka hinna med att ta mig till gymmet. Måste skynda på viktnedgången, måste träna.

Kommentarer
Postat av: moi

Svar: >.< jag vet lite hur det känns. maten i skolan är svårast, vi har tur att vårat schema är sådant att vi inte alltid hinner springa och äta = vi missar ofta lunchen. men när man väl måste äta så är det svårt. middagen ibland också.man får ta dom tillfällena man får liksom.



åh va jobbigt att han fick dig att äta hamburgare, ibland är jag glad att jag är singel. vegetarian också för den delen..

kramar till dig sötnos, you can do it<3

2009-03-07 @ 10:28:28
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: moi

Svar: aw okej >.< fan va jobbigt om han har det. men finns det några speciella som jag skall sprida till? typ pam osv? eller kan jag bara skriva på min blogg "alla som läser mumin (gamla peanut)s blogg säg till mig osvosv....." så ger jag dom lösen och anv. namn i en kommentar? och självklart kommer jag bara ge till dom som jag vet inte är din pojkvän. pussar ♥

2009-03-07 @ 12:54:58
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0