Det går framåt!

Idag har det gått bra, jag har ätit lite, rökt mycket och tagit min "viktkontroll" tablett. Och några c-vitamin brusisar också. Imorgon vill jag att det ska gå lika bra. Jag satsar på följande upplägg..

Frukost: 1 viktkontroll-brus
Lunch: vatten + c-vitamin
Mellanmål: -
Middag: mat som serveras

Det blir asbra. Jag vet själv att om jag bara kommer förbi den jobbiga timmen mellan 10 och 11 så brukar det gå bra sen, efter det så är jag inte hungrig! Idag har jag knarkat tuggummin, för att hålla munnen sysselsatt. Det måste jobbas bort. Men, det får ta den tid det behöver.

Boyfriend är hemma igen, träffade honom lite snabbt innan jag var tvungen att gå hem. Imorgon skolkar jag några lektioner till förmån för att få åka hem till min älskling och ha sex. Det känns som evigheter sen, men det var i söndags. Jävlar. Jag har saknat honom, min plus steg till 180 när vi sågs och han märkte det.. haha. Älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0