Fail stavas M-U-M-I-N

Fan vad jag är dålig.. jag hetsåt kanelbullar.
10 stycken fick jag i mig, och till det nästan två liter o'boy.
Jag är äcklig. Och dessa kanelbullar ville inte komma upp igen. Alls.
Jag är äcklig.

Inte har jag ätit lite idag i övrigt heller, känner mig som en ballong.
Nya friska tag imorgon. Då ska jag försöka hinna med att träna också, men jag vet inte om jag kommer hinna med det med tanke på pressen från skolan den här veckan. Ska i varje fall försöka leva på vatten i så stor utsträckning som möjligt. Får ta med mig en vattenflaska till skolan och klunka i mig som en galning. Rensa ur kroppen.
Om två timmar är det middag, jag känner mig mätt som en plätt.

Here i come franskaglosor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0