Fryst banan

http://linneasskafferi.blogg.se/images/2007/banana_1180355345_2236474.jpgVilken jävla tur jag hade nu!
Det var egentligen tänkt att min pappa skulle vara hemma den här dagen också, för han är egentligen sjuk, men nu har han åkt till jobbet! Woohoo! Det betyder att min frukost får bli en banan (som jag precis lagt i frysen, det är godare så) och någon cigarett. Jag har failat med min idé att sluta röka.. jag är fail.

De laxerande har verkat så det är väl på ett sätt skönt och på ett annat ganska skabbigt. Jag gillar egentligen inte laxerande, det känns så otroligt onaturligt för kroppen (det är ju det) och i vanliga fall känner jag mig alltid skylldig att endast försöka ge min kropp bra och natuliga saker. Det är därför jag får typ dubbel ångest av godis.. med färgämnen och shit i.

Nu ska jag ut på balkongen och röka, jag har sovmorgon idag, sköööööönt.
Föresten, har jag nämnt att jag har fått en ny psykolog på BUP? Jag ska dit imorgon. Vi kan kalla henne Åsa. Jag hoppas faktiskt att hon ska vara bra så att jag kan gå hos henne, jag behöver någon som jag kan tala fritt med. Plus att jag måste till ungdomsmottagningen imorgon efter BUP-besöket. Måste graviditetstesta mig och få nytt recept på p-piller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0