In the absence of light, darkness prevails

Frukosten gick åt helvete, för jag hade inte tänkt äta någon men sen vaknar jag och då är pappa hemma sjuk och ja, då blev det ju automatiskt frukost för mig. Frukosten övergick till någonting som mest kan liknas vid hets och sen försökte jag spy i duschen. Det gick halvbra.

Jag tänker inte äta någonting mer idag, förutom middagen ikväll som jag alltid får äta. Och om jag känner att jag håller på att hungra ihjäl eller något så tar jag en c-vitaminbrus. Sitter och surplar i mig en viktkontroll-brusis nu. Det känns bättre då, för det känns som om kroppen snabbare tar hand om skiten i magen då (alltså maten jag har stoppat i mig, inget annat).

Nu måste jag göra mig iordning, min buss går om 40 minuter.

"In the absence of light, darkness prevails"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0