Inte riktigt som tänkt..

När jag planerar saker för noga så är det som att ödet kommer och fuckar till det bara för att jävlas. Detta hände mig idag:
Frukost: 2 ostmackor + liten apelsin
Lunch: baguette med chevre och avokado + cola light (inte precis mitt val, jag fick äta lunch med mamma..)
Middag: 1 pizza tillsammans med pojkvännen, och ja, jag fick äta upp hela, han vill inte se mig gå ner i vikt
Övrigt: godis, choklad, en flapjack

Imorgon håller jag mig kort, det blir typ cigg och kaffe. Om det nu fungerar med min planering..
Det enda positiva med dagen är väl ungefär att jag inte har spytt.
Tänker inte göra det heller.

Kommentarer
Postat av: illusion

Duktigt av dig att inte spy! ^^

2009-03-16 @ 23:26:09
URL: http://pleasecontrolme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0