Laxering is not nice

Igår tog jag två piller, det är maxdos det.
Klockan 3.28 vaknade jag och hade kramper i magen.
Så upp, springa till toan och tömma magen. Underbart på ett sätt och ganske hemskt på ett annat. Jag ville inte göra det, det är ju faktiskt inte bra. Men jag behöver å andra sidan "a clean plate" för att kunna känna mig motiverad att göra en förändring. Nu ska jag inte väga mig på några dagar, kanske några veckor, och så ska jag inte spy, inte överäta och inte laxera. Jag ska bara fortsätta framåt och vara typ nyttig. Äta så lite som möjligt men ändå äta, för jag vill inte samla på mig hunger till kvällen och då överäta. Det fungerar inte. Nu vet jag i och för sig att det går extra shittigt för att boyfriend inte är hemma. Jag saknar honom. Jag är patetisk.

Idag är jag hemma, ska plugga franska som ett djur.
Tips till er som pluggar språk, använd Glosboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0