Mia och datorskärm

Jag har råkat spräcka min skärm till datorn.. SHIT. Helvete! Pappa har köpt den här Appeln till mig och jag har gått o haft sönder den, nu blir det hell to pay. Fan.

Jag har föresten haft en släng av mia idag, det är så jävla äckligt. Frukosten blev större än tänkt eftersom jag icke var ensam i huset och ja, lunchen också (hade inte tänkt äta någon lunch alls idag). Båda målen kom upp igen, eller i varje fall en del av dem. Kanske inte allt? Nu sitter jag och smuttar på en viktkontroll också, gottigt.

Frågan är, ska jag göra yoga eller kemi först?
Det får bli yoga först!
Boyfriend kommer hem om typ två timmar, då ska vi ses.
Älskling.

Jag är för övrigt apafet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0