Minus 0.8kg

I tre dagar har jag lyckats hålla en väldigt fin svältdiet. Igår blev lite småfail men det verkar som om det inte gjorde så mycket på vågen. Skönt. Idag kommer bli första dagen som jag äter lunch över huvud taget.. det är ganska rejält fail. Frukost har jag ätit med boyfriend, som sov över, lunch blir väl om en timma eller så och sen middag ikväll. Skit också. Fast okej, det är helg, imorgon är det skola och skola = välja själv över kaloriintaget under dagen. Det blir väl frukost (keso och frukt kanske) och sen middag på kvällen. Under dagen lever jag på brusisar. Och föresten, jag tycker nog att brustabletten "Viktkontroll" ger resultat. Den tar i stort sett bort sötsuget.

Nu är det bara 3,6kg tills mitt första mål är nått. På fredag denna vecka vill jag som minst se att 0.6kg är borta.
Tre komma sex kilo på två veckor känns näsan lite väl optimistiskt när det går i den här takten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den där "viktkontroll"?

2009-03-15 @ 13:33:48
Postat av: E

Ja vad kostar det och var har du köpt det? :)

2009-03-15 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0