Mmmm..

Regelbunden? Tja..

Frukost
1/2 p rågflingegröt + 1 päron + 1 äpple
Mellanmål
Druvor + 3x33g plopp + några godiskolor (fail, big fail)
Lunch
Fiberbaguette med ost och grönsaker (och tyvärr smör)
En skål bönor + lite sallad + några tuggor äpple
Middag
Grönsaks och kycklinggryta med ris
Övrigt
Fruktsallad i massor till efterrätt

Urk. Jag är 162cm kort föresten, nelmo undrade, så jag är typ sjukt fet.
Berättade för min pojkvän idag att jag känner mig fet och funderar på att gå ner några kilo (okej, jag har iofs bestämt mig för att jag ska göra det, men det är en annan femma). Han blev jätteledsen/arg och sa att jag är jättesmal och benig och underviktig och att han inte skulle låta mig gå ner i vikt. Men egentligen, vad har han att sätta emot mig när jag väl går ner i vikt? Jag vet att han bara bryr sig, men jag förstår inte varför han inte bara kan erkänna att jag är ett fettigt monster som ingen gillar. Förutom han, han kanske älskar mig.. men det är han nog ensam om.
Föresten, hur kan någon som har ett bmi på 20,6 vara för smal? Det är ju bara helt jävla sjukt!

Kommentarer
Postat av: nelmo

jag tror inte du är fet alls, och vetdu att det 'är många som har högt bmi och samtidigt se ut att ha ett lågt bmi! Många av mina kompisar är korta och har ungefär den vikten du har, dom är smala. Så jag tror inte alls att du är fet <3 det är nog bara du som ser det

2009-03-20 @ 09:43:32
URL: http://nelmoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är verkligen inte fet. jag har bulimi och jag är lika kort som du och jag väger 59 kg. 59 KG! där kan vi snacka fet! Du behöver verkligen inte gå ner i vikt, din pojkvän tycker ju inte det heller. han verkar ju älska dig och tycka du är fin. och är det inte roligare att kunna äta med honom och bara ha kul istället för att sitta och oroa sig över kcal.



hoppas verkligen inte du tar illa upp över det jag skriver. jag menar inte att vara elak, jag lovar. jag bryr mig bara. ta hand om dig <3

2009-03-20 @ 13:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0