När vågen inte är närvarande

Jag har inte kunnat väga mig idag. Jag sov över hos pojkvännen, och han oroar sig som en galning för att jag "äter så lite". Är han dum eller? Vem vräkte i sig choklad igår egentligen?? Dum i huvet är han ibland.. även om jag älskar honom kan han reta upp mig något otroligt.

Idag var jag ute och övningskörde, för att byta till ett gladare ämne, jag är inte så bra ännu och får tyvärr inte köra på vägarna ännu. Men jag och pappa hittade en fin parkering en bit från vårat hem och där körde jag runt och övade på att parkera och sånna saker. Det var trevligt, speciellt när jag lyckades stanna extremt mjukt och starta mjukt med handbromsen i (som för att öva på att starta i backe).

Jag har inte tagit mina viktkontroll på några dagar ännu, jag vet faktiskt inte om de gör någon skillnad. Men de tar väl bort lite av det värsta sötsuget.. dock ingen direkt effekt på vikten. Men de känns i varje fall bra att ta en på morgonen, som en bra start på dagen!

Nu ska jag bara retas lite innan jag avslutar mitt inlägg,
imorgon har jag sovmorgon till 11.30 (eller om jag skippar första lektionen och är hemma på lunchen 13.50).
Riktigt myspys, vi får se hur morgondagen utvecklar sig. Jag borde väl ta mig iväg till gymmet eller så när jag ändå har världens sovmorgon, fast problemet ligger väl i tusen uppgifter kemi och svenska?

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Tjoho! Åh vad jag har undrat över var du tog vägen! Jag måste ha tappat bort dig vid något av dina bloggbyten.



Så gulligt av dig att leta upp mig - tack! Nu ska jag läsa vad du har haft för dig sedan sist.



Stor kram!

2009-03-22 @ 21:25:58
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0