Nu kommer mitt riktiga inlägg

Det var det här jag tänkt skriva när "Friends" kom och störde min sinnesfrid.. förlåt hurni


Nu blev det helt plötsligt mars, hur gick det till? Jag vet verkligen inte.. men det är verkligen dags att ge sig fan på att gå ner en fem kilo eller något åt det hållet. Jag fyller 17 den 27 Mars och då vill jag vara en aning smalare igen. Ska nog försöka gå ner till 50kg tills dess, det är 4kg. 4kg på 26 dagar blir alltså så att jag måste gå ner 0,15kg varje dag. 150g om dagen. Det måste jag ju klara, annars är jag fail. Riktigt fail.

Så varje dag blir det frukost (ca 250kcal), lunch (0-80kcal), mellanmål (0-80kcal), middag (400-500kcal). Detta skulle totalt bli ungefär 1000kcal. räknat med marginal!
Enligt Loosertown går jag då ner till runt 49kg tills den 27.

Nya förhållningsregler för mig

- Frukost: smoothie (1 dl yoghurt/soyamjölk, 1 dl hallon, 1 dl juice, 1 banan/ägg) ≈ 200-250kcal
- INGET GODIS, CHIPS, GLASS ELLER KAKOR det är ju ganska självklart
- Träna 3 gånger i veckan
- Ca 4 små mål mat om dagen, det kan handla om lite grönsaker eller en frukt

Mål: under 50kg tills den 27 Mars. Jag ska föra mat/träningsdagbok!

Kommentarer
Postat av: B

Glöm inte att få i dig järn, kvinna! :3

För lite järn gör dig trött väldigt lätt. Så ta dina vitaminer + järntabletter. :3



Och innan jag glömmer;

Lycka till och Grattis i förskott!

2009-03-02 @ 07:55:21
URL: http://rainbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0