"Nya tag"

Jag använder nu uttrycket "nya tag". Idag har jag spytt upp både frukost och lunch i ren desperation. Det blir våfflor till middag ikväll (och tomatsoppa, om jag minns rätt). Därför var jag tvungen. Ni vet, 100g gräddad våffla är 300kcal. Det är typ hemskt, och så lägger vi till sylt och grädde och sånt. Säkert 500kcal bara det. Äckligt. Ska försöka ta skivad banan på mina eller något, om jag inte får kommentarer för det... jobbigt att vara "tillfrisknad anorektiker". Folk håller sån jävla koll då. Fuckface.

Men som sagt, idag har jag spytt som en gris. Och gått ner 4hg på det också. Men det är bara förlorat vatten, det är jag säker på. Nu ska jag hälla i mig en viktkontroll brusis och kanske någon c-vitamin och så får vi se hur vikten är innan middagen. Våfflor. Döda mig!

Nytt
- föra matdagbok (här på bloggen)
- träna 3ggr i veckan
- inget godis eller choklad (min stora last..)
- skära ner på vägningarna
- försöka äta lite men oftare

Föresten har jag lyckats höja min närvaro i skolan med 2%, mycket mycket bra!
Numera ligger jag på 82,6% närvaro!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0