Oförskämt bra!

Vilken helg!
Jag har inte varit hemma mycket den här helgen, sammanlagt bara sovit en natt och varit vaken två timmar för att äta frukost och spy. Sen har jag varit iväg och borta! Maten har gått bra får man väl säga, jag har inte vägt mig - det gör jag imorgon - men jag hoppas att det visar några 100g neråt i varje fall. Det är jag värd!

Pojkvännen lämnar mig nu och kommer hem på fredag, nästan skönt, jag har så mycket läxor och skolarbete den här veckan att jag blir helt och hållet tokig! Usch. Franska, kemi, svenska, samhälle, gymnastik. Shit, jag kommer gå under.

Imorgon kommer en vikt och mått-rapport!
Puss så länge.

Och om ni undrar om varför jag har lösenordsskyddat bloggen så är det för att min pojkvänn hittat den (igen). Han snokar runt på min dator hela jävla tiden.. Berättar mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0