Psykolog

Jag var hos min psykolog idag på eftermiddagen. Det gick bra. Åsa kallar vi henne. Hon verkade förstående och lyssnade på mig, i och för sig var det här vårat första möte (jag har haft andra psykologer innan henne, men det har inte klickat med dessa) och jag tror det tar lite tid innan jag hinner förstå om hon var rätt person för mig eller inte.

Hur som helst, vi pratade om lite allt möjligt, jag fick berätta mycket om mig och min historia för hon hade inte tagit reda på mycket mer än att jag haft problem med maten. Sen fick jag lite papper med tips på matschema och information om portionsstorlek.. det är verkligen enorma portioner de vill att man ska äta. Men som tur är är det inte så att jag blir tvingad att följa något schema nu utan jag får välja lite själv hur jag vill göra - detta på grund av att jag har ett normalt bmi, förstår ni hur fet jag är?

Men jag är peppad nu.
Och imorgon fyller jag 17år, grattis till mig i förskott.
Nu ska jag ut och röka tror jag.
Ekonomiprov imorgon, underbart...


Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i förskott! :)

2009-03-26 @ 20:48:26
URL: http://odliko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0