Ta aldrig ut segern i förskott

Det är inte sant, jag har failat så hårt idag. Fan.

Någon undrade vad "Viktkontroll"-brustabletterna kostade, jag har för mig att det handlade om runt 55kr beroende på vart du köper dem. Men jag hittade dem i varje fall på Coop Forum, de finns säkert i hälsokosthandeln om du inte hittar dem där.

Jag vill så gärna bli så smal, så efter failandet idag så reser jag mig bara och klarar morgondagen med glans. Jag är fast i en kropp som inte är min egen..

Sådärdå, då är det bara att bita ihop och inte göra någonting överilat. Imorgon ska jag försöka hinna förbi gymmet någon timme, kan bli lite tajt. Ikväll blir det "Fun with Dick and Jane" med mor. Pojkvännen får jag inte träffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0