Vad är det med mig?

Det är något fel med mig.
Jag skulle äta frukost, fruktsallad och två knäckebröd.
Två knäckebröd blev fyra och massa ost, sen kakor och sist men inte minst typ en liter soyamjölk. Jag har problem. Jag är inte ana längre, jag är mia. Mia har tagit över mig. Jag vill inte, men jag har inget att sätta emot. Jag måste sluta kräkas. NU. Det är äckligt och får mig att må allt sämre. Jag måste sluta. Jag önskar att jag aldrig lärt mig kräkas. För nu kan jag nästan inte ens det längre. Jag måste bli bättre, jag måste hitta kontroll. Anorexian måste få grepp igen, det är verkligen någonting jag saknar. Nu bestämmer jag mig, för det är jag som måste göra ändringen. Nu ska jag aldrig mer äta när jag är ensam, aldrig äta ett enda mål ensam, för då överäter jag. Det blir inte så svårt, bara att komma ihåg att hålla det.

Matdagbok
Frukost: 1 banan, 1 äpple, lite mango, 4 knäckebröd, ost, mjukost, massa kakor, soyamjölk ≈ 800kcal spydde
Lunch: -
Mellanmål: -
Middag: det blir pasta med en liten burk makrill i tomatsås och kanske lite grönsaker ikväll ≈ 400kcal
Övrigt: vatten, massor av vatten
Totalt: runt 1300kcal
- nu ska jag klara det -
mia ska dö, ana ska vinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0